به یاد ستار صدای کاوه طاهری وبلاگ نویس ناشناسی باشیم که در سکوت خبری زندانی شد

10 Feb

 

در مورد وضعیت کاوه طاهری وبلاگ نویسی مستقل شیرزازی که به جرم چند انتقاد ساده در زندان عادل آباد شیراز است اطلاع رسانی کنیم. به خانواده اش گفتند آزاد می شود اما نشد و حالا آنها از این بلاتکلیفی نگران هستند. حکایت کاوه طاهری را از زبان پدرش می توانید اینجا بشنوید و بخوانید.

پدر کاوه طاهری وبلاگ نویس مستقلی که این روزها در زندان عادل آباد شیراز است به مسیح علی نژاد در  برنامه خبرساز آنتن می گوید؛

متاسفانه پسر مرا گرفتند  به خاطر یک سری انتقاداتی  که از اوضاع  جامعه کرده، پسر من نه به گروهی وابسته بوده،  نه به تشکیلاتی وابسته بوده،  نمی دانم هر کسی انتقادی کرده باید مارک  تبلیغ علیه نظام را به پیشانی اش بزنند. هشت سال ما اهواز زیر توپ و خمپاره و موشک بودیم، پسر من روح و روانش ترکش خورده است. من خودم در ابتدای انقلاب عاشق انقلاب بودم، حتی ازدواجم را انداختم ۲۲ بهمن ۵۹ که به اصطلاح در سالروز انقلاب می خواستم روز ازدواجم باشد. و الان در آستانه و سالروز انقلاب پسرم در زندان هست.

پدر کاوه طاهری می گوید:  وزارت اطلاعات  مرا همان روزهای اول خواستند و  گفتند شما با جایی مصاحبه نکن بعد از یک یا دو هفته پسر شما آزاد می شود.  من هم به خاطر کشورم تا حالا صبر کردم، ۵۲ روز تحمل کردم. اما به تعهدات و قول خودشان عمل نکردند. نشان می دهد آنها هم مثل کسانی که در راس این نظام قرار دارد دروغگو هستند.

 

 

۲۱ بهمن ۹۱ | گاه نویس

Leave a Reply

